• Temperatura -2.0°C

Mokro

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 4

Chciałem pobiegać z rana, ale kostki mnie bolały - za dużo krawędziowania na wczorajszych lodowych szlakach :).
Więc zamiast treningu dziś do Dudy po olej. Generalnie na ulicach nie jest źle, tylko miejscami mocno zalane i trochę lodu. Wiatr potwornie zimny, jak się jedzie z wiatrem to bardzo ciepło, a pod wiatr mrozi nawet mimo zimowej kurtki. Chciałem do 30 choć dokręcić, ale nie zdzierżyłem. Jak ten śnieg potrwa jeszcze jakieś dwa tygodnie, to zniechęcę się do tego całego kolarstwa i zajmę się szydełkowaniem. Przynajmniej warunki stabilne i przewidywalne ;).

| 09:06 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj duda --> hehe 1 stopień :) Na krótko by się już pojeździło, na krótko! :)
Rodman, dzięki, wiedziałem że na kolegów zawsze można liczyć ;).
| 08:03 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj wyszydełkuj Zająca na Wielkanoc plizzz:-))
| 08:02 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj http://robotkidoni.blogspot.com/2013/02/kolekcja-zajaczkow-szydekowych.html
:-)))
go ahead Koksiu !
duda
| 07:18 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Spoko loko - jeszcze 5 dni tylko !
I będzie w końcu plus - chociażby 1 stopień

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ispie