• Temperatura -5.0°C

Skoro wiosna, to narty :)

Sobota, 23 marca 2013 · dodano: 23.03.2013 | Komentarze 1

Zamiast długiego roweru, długie biegówki. Jakoś sobie trzeba radzić :).
Niezwykła pogoda - w cieniu trzaskający mróz pewnie pod -10, a w słońcu grzało tak że chyba było na plusie.
Po przeziębieniu dziś założyłem sobie po prostu wycieczkę, ze 4km się bujałem usiłując się nie wywalić w oblodzonych koleinach, zanim trafiłem na słabiej przetarty kawałek szlaku, nawet z jakimś śladem, i od tego momentu zaczęło się jechać lepiej. Można się było poczuć jak traper w kanadyjskich lasach, ani żywej duszy, śnieg na 25cm, śmigało się na biegówkach prawie się nie zapadając. Wracajac w okolice Dziewiczej znalazłem w lasach po bokach traktów sporo śladów, nawet mało zadeptanych, w tym jeden super - dużo zakrętów, pełno górek, dwa ostre zjazdy, mega. Aż wróciłem żeby przejechać go drugi raz, szkoda że miał może półtora kilometra. Na koniec runda dookoła Dziewiczej, tu też był w miarę ślad, spotkałem też kilku narciarzy.
Tempo nie powala, ale ciężko rozwinąć jakąś rozsądną prędkość w tak zadeptanych i rozjechanych lasach. Ważne że było w miarę długo.
Ale i tak czuję że o ile w ogóle kiedyś się ociepli, to będzie trzeba trochę dłuższych jazd przejechać.

Ponieważ lubię cyferki ;), to poanalizowałem sobie dietę, i faktycznie ciągle jem low carb, mimo że wydawało mi się że trochę tych węgli dorzuciłem.
Z trzech dni białka 28%, węgle 30%, tłuszcze 42% kcal.
Trzeba będzie dołożyć więcej węgli kosztem tłuszczy od przyszłego tygodnia, tym bardziej że to już rozbudowa i zapotrzebowanie będzie rosło.