10 x J.

Czwartek, 28 lutego 2013 · dodano: 28.02.2013 | Komentarze 5

Jak ja nie cierpię jak perfekcyjnie zbudowany plan dnia mi się wali w gruzy. Wszystko miałem zaplanowane co do minuty, a tu dwa telefony i 4h spędziłem jeżdżąc od biura do biura. W efekcie musiałem przestawić treningi i zamiast długiego tlenu były pierwsze w tym sezonie podjazdy na Jesionowej. Najpierw godzinka rozgrzewki w drugiej strefie, długo, ale pogoda była genialna i sobie nie mogłem odmówić. Trochę wiało ale cóż, nic nie jest idealne, nie wypada narzekać w pierwszy słoneczny dzień od tygodni ;).
Później 10x podjazd na Jesionowej, dwa pierwsze sięgały strefy 5a, a reszta już tylko w 4 strefie, jeszcze dzień lżejszego treningu by się przydał.
Na koniec około 20km spokojnego rozjazdu. Najładniejszy dzień w tym roku, i wszystkie asfalty suche! Mam nadzieję że jutro będzie podobnie.
I znów nóżki pieką ;). Mam lekki niedosyt po tych podjazdach, może trochę za lekko jechałem. Trzeba będzie chyba co tydzień dokładać 5x.
Tak sobie myślę że należałoby wymienić owijkę w szosie, no i nowe koła by się zdały, bo te już trochę pracują na boki przy depnięciu.

| 18:07 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Nie, no żartowałem z tymi stożkami ;). U mnie szosówka to treningówka ze sporadyczną opcją zawodów, na pewno bym nie kupił karbonowych stożków, co bym z nimi robił? Zajechałbym je w sezon i tyle bym z tego miał :).
| 14:21 piątek, 1 marca 2013 | linkuj hmmm, być może będę opychał swoje 4ZA C38 na piastach "pmp" 1400 g ... oczywiście niedrogo i wyjątkowo tanio ;-)
Virenque
| 07:27 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Chińczyki sobie ściągnij :)
Jak powtarzasz podjazdy w tym samym dniu po kilka razy to też nie sugeruj się pulsem, tylko najlepiej średnią prędkością. Pierwszy podjazd patrz na puls i kolejne powtarzaj według prędkości jaką jechałeś - będziesz miał pewność że robisz je na identycznym obciążeniu organizmu - tak jak byś na mocy jechał. Puls potrafi mocno przekłamać z kolejnymi podjazdami.
| 21:51 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Karbonowe stożki przyśpieszają każdy rower, hehe. Nawet szymonbike uważa to za szczyt stylówy :).
Ale cena też musiałaby być bardziej dla ludzi ;).
| 20:11 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj to może stożki ? ;-P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ytuma