Terenowo w błocie

Piątek, 1 marca 2013 · dodano: 01.03.2013 | Komentarze 0

Teren przy szosach był obiecująco suchy, więc się wybrałem na Canyonie, bo strasznie dziś wiało. Niestety sucho było tylko przy szosach, pozostałe leśne drogi były porozjeżdżane przez drwali i w większości błotniste. Na jednym odcinku koło po prostu kręciło się w miejscu nie napędzając roweru, więc przeniosłem się na zaorane pole obok i tam jechało się lepiej :). Ale i tak było nieźle, dawno nie jeździłem w lesie przy słonecznej pogodzie, a te parę zupełnie suchych ścieżek jakie znalazłem wielce mnie zadowoliło :).
Sporo było też asfaltów, bo testowałem prędkości przelotowe. Wywiało mnie, ale okazało się że faktycznie do 45 km/h można spokojnie deptać na tym przełożeniu.
Podjechałem też ze dwa techniczne podjazdy których na Giancie jestem pewien że bym nie wjechał. Na zjazdach nie szalałem bo chlapało błotem na oksy ;).
Ogólnie fajnie, najeździłem się. W przyszłym tygodniu ekspediuję Canyona do Poznania, trzeba się wprawiać w jeździe :). Muszę objechać na nim ścieżki na Morasku i zobaczyć jak będzie na bardziej technicznych odcinkach.