• Sprzęt Tacx Satori

Second round

Wtorek, 12 lutego 2013 · dodano: 12.02.2013 | Komentarze 3

Z wieczora, po nienajlepszym dniu w robocie czystą rozkoszą było wgapiać się w ścianę i nie myśleć ;). Tylko tętno nisko, a może moc wyżej?
W każdym razie 30 minut E2, 10x 90s na nogę izolowania i 15 minut E1.
I znów niepotrzebnie pada śnieg.

Kategoria Chomik

| 13:56 środa, 13 lutego 2013 | linkuj Maks, weekend MUSI być suchy :). Nie wyobrażam sobie wyrobienia zaplanowanego treningu jeśli będzie lało w ten weekend :). W marcu już powinno być łatwiej.
Asia, miło mi że tak piszesz, niestety jestem jeszcze ciągle gruby i słaby ;)
JoannaZygmunta
| 08:59 środa, 13 lutego 2013 | linkuj Widząc Ciebie na JP bikowych serpentynach jestem pewna, że moc jest juz z Tobą ;)
A śnieg faktycznie nie jest do niczego potrzebny :(
| 08:24 środa, 13 lutego 2013 | linkuj Ten śnieg mnie również dobija :(
Ponoć weekend ma być suchy zobaczymy czy ta berbelucha stopnieje.
Przydałby się trenażer z czujnikiem mocy od razu miałbyś odpowiedź ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza