• Sprzęt Tacx Satori

Chomikowa masakra

Środa, 13 lutego 2013 · dodano: 13.02.2013 | Komentarze 4

Czyli wiadomo - tempówki :). Dał mi jednak w kość zeszły weekend, jeszcze nie jestem pozbierany. 20 min E2, 4x10/3 min tempówka w 4 strefie i 17 min E2.
Cięęężko. Pierwsze dwie tempówki musiałem kręcić na niespotykanym do tej pory obciążeniu, w dodatku w ogóle nie mogłem się porządnie rozkręcić. Z reguły pierwsza tempówka jest cięższa, później jakoś leci, teraz ciężkie były wszystkie, a najbardziej ostatnia ;). Pewnie przez to że obciążenia musiały być oczko wyżej żeby utrzymać tętno w przedziale. A i tak było w dolnej strefie, najczęściej 162-163 bpm. Ale cieszę się że mogę trening odfajkować, bo rano myślałem że w ogóle nie dam rady. Ech, jeszcze 4 dni i tydzień rege ;).

Kategoria Chomik

| 17:25 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj Dlatego właśnie wolę na szosie takie rzeczy robić, ale tego dnia nie miałem czasu ani warunków.
Na trenażerze faktycznie prędkość przy stałym obciążeniu daje dobre przybliżenie mocy, nie pomyślałem o tym. Ale trzeba by przełożyć licznik na tylne koło.
A czegoś muszę się trzymać :). Wiem oczywiście że na zmęczeniu, głodzie czy niewyspaniu puls jest niższy, więc nie przejmowałem się zbytnio tym dolnym zakresem. Ale skoro trenuję według tętna to się muszę mniej więcej zakresu pilnować.
Virenque
| 16:39 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj Nie patrz tak dokładnie na puls, jak przy pierwszym powtórzeniu miałeś odpowiednią strefę, to przy ostatnim wystarczy, że będziesz kręcił na tym samym obciążeniu i prędkości - nawet jeśli puls Ci spadnie. Wykonasz identyczną moc, a tak jak piszesz to kolejne powtórzenia jedziesz zbyt mocno - takie rzeczy właśnie wychodzą na pomiarze mocy.
| 19:15 środa, 13 lutego 2013 | linkuj Tak, zrobiłem sobie plan na podstawie "Biblii treningu..." Friela.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arzwe