• Temperatura -6.0°C

Tlen w śniegu

Niedziela, 13 stycznia 2013 · dodano: 13.01.2013 | Komentarze 5

Dziś tempo nietęgie, pierwsze 15km nadwarciańskim w stronę Biedruska średnia nawet utrzymywała się w okolicach 20, ale później pobłądziłem trochę na poligonie i zanim wróciłem na szosę musiałem z 500m iść drogą dla ciężarówek z półmetrowymi koleinami z nie całkiem zamarzniętego błota i wody :). Kawałek szosą przez poligon, i w Łagiewnikach odbiłem na Morasko, tam trochę pojeździłem, ale nie po singlach, bo te nachylenia po śniegu były nieprzejezdne. Ale udało się między innymi wjechać na Górę Morasko i zjechać po belkach, a ten zjazd w śniegu gdy nic nie widać jest trochę trudniejszy niż normalnie ;). Zimniej niż wczoraj; lekko zmarzły paluchy u nóg, a wschodni wiatr nieźle mroził, gdy zdarzyło się jechać pod.

Jeśli sprawdzą się prognozy i w poniedziałek wieczorem dopada solidnie śniegu, to z przyjemnością zrobię sobie tydzień biegówkowy ;).

Ta piosenka zawsze kojarzyła mi się z padającym śniegiem :).

Virenque
| 14:23 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Już sypie ;) Zazdroszczę posiadania biegówek :)
| 10:27 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj na biegówki - idealnie ;-)
| 23:30 niedziela, 13 stycznia 2013 | linkuj z3waza --> to fakt, fun jest, a jazda na śliskim trochę jednak techniki uczy.
bloom --> ee, no aż tak niebezpiecznie nie jest, ja przynajmniej obyłem się bez gleby ;).
| 19:05 niedziela, 13 stycznia 2013 | linkuj Podziwiam, ja wczoraj po 40 minutach spasowałem. Jest naprawdę niebezpiecznie ślisko.
| 18:34 niedziela, 13 stycznia 2013 | linkuj Eee tam w śniegu tempa nie da się specjalnie utrzymać - najlepiej skupić się na czymś innym - też jest fun.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz