• Temperatura -5.0°C
  • Kalorie 2065kcal

Biegówki

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 5

Wczoraj w końcu napadało kilka centymetrów śniegu, dziś z rana od razu do lasu. Momentami było kiepsko, bo akurat mój las treningowy upodobali sobie drwale i wszystko rozryli w czasie długiej odwilży. W dodatku świeży śnieg trochę się kleił do nart.
Tak że intensywność dość niska, za to długo, cały max na jaki mogłem sobie czasowo pozwolić .
Jeszcze kilka centymetrów śniegu by się przydało, i mam nadzieję że dopada. Jak zwykle po nartach, czuję gdzie mam mięśnie, w nogach i nieco powyżej ;)

?user=3588729

Trochę mnie martwi ten niski dzisiejszy puls, oby to nie była jakaś infekcja, bo nieszczególnie się czuję, ale może to tylko niewyspanie.

21km, avs 6.7 km/h.

Kategoria Biegówki

| 09:27 poniedziałek, 21 stycznia 2013 | linkuj Zima tak szybko się nie skończy, więc nie ma strachu ;)
| 17:58 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj A to niedobrze, letnie treningi wychodzą dobrze, o ile dobrze się robiło zimowe ;).
| 16:00 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Niewiele tego treningu zrobiłem, póki co, więc mała strata :-)
| 19:42 czwartek, 17 stycznia 2013 | linkuj Fajna rzecz takie narty. Bez bólu i marznięcia można zrobić trening prawie dowolnej długości. Choróbsko niedobra rzecz, w zeszłym roku o tej porze chorowałem dwa tygodnie i po tym zaczynałem trening zupełnie od początku :/.
| 18:59 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Super, zazdroszczę :-) Dodatkowo mnie właśnie infekcja dopadła i mocno mi z nosa kapie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzieu