Pagórkowato

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 6

Dziś konkretnie, pojechałem na czarnkowską rundę XC, chwilę mi zajęło rozpoznanie terenu, żeby skrócić rundę o ten asfalcik, i koniec końców wyszło 2.25km z dwoma solidnymi podjazdami i pi razy oko 100m przewyższenia. Jak będę tam drugi raz to postaram się dołożyć jeszcze z jeden podjazd, kuncepcję już mam ;).
Tak przygotowaną rundkę zrobiłem 6 razy, z przerwą na dopompowanie koła, bo powietrza zabrakło... ale dopompowałem i trzyma o dziwo.
Po około 13km na rundkach, pojechałem w okolice Goraja i tam częściowo trasą maratonu, częściowo innymi podjazdami machnąłem jeszcze z 30km, z powrotem pojechałem przez okolice jeziora w Lubaszu.
Mocno podjazdowo dziś było, myślę że 1000m przewyższenia padło lekkim dydkiem :).
Wstępnie się nastawiam na Śrem, o ile oczywiście pogoda w jakiś minimalny sposób dopisze i nie będzie lało.

| 15:36 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj josip --> no ba, sam widziałeś na maratonie że podjazdów tam nie brakuje. Niska średnia trochę z jeżdżenia po chaszczach i słabo przetartych podjazdach, na takich technicznych ścieżkach nie pojedzie się szybko :).
Michał --> tego dnia nie :). Ale jak widzisz na fotkach Jacka, skocznię mam zaliczoną z sukcesem :).
Jacek --> stwierdziłem że trochę więcej terenu w treningu jednak mi się przyda, bo w Wałbrzych się czułem jakbym pierwszy raz na rowerze jechał ;).
| 21:26 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Prawidłowo trenujesz Mariuszu :)
Zjazd ze skoczni klosiu ma już obcykany - foto 1, foto 2 :)
Michał | 20:52 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj A zjazdu ze skoczni nie robiles ?:D
| 20:44 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Nawet po średniej widać, że musiało być sporo w pionie:) .Jak byś w górach jeździł...
| 21:01 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Co racja to racja. Ta górka ma potencjał do XC, dużo tam różnych ścieżek. Dziewicza Hora się chowa :).
| 20:32 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj To tam trzeba by zorganizować teamowy XC - co byśmy nie robili organizacyjnie wyjdzie lepiej jak pewnej ekipie ze Środy ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziecz