Tlenik

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Ten tydzień zdecydowanie odpoczynkowy, ale jeden długi tlenik musi być.
Wyjechałem nieco po południu, przez Strzeszynek i Kiekrz na nową szosę do Szamotuł, po świeżym asfalciku od razu jedzie się dobrze, nawet z wiatrem w twarz.
Przed Obornikami postój na jedno Noteckie, oczywiście w celach naukowych ;).
Dzięki piwku w ogóle nie miałem dylematu, czy już jechać na Poznań, czy jednak na Murowaną, zanim minął miły szumik, już byłem za Obornikami obok toru motocrossowego ;).
Akurat były jakieś zawody, w sumie fajnie to wygląda, ale za bardzo pierdzą te silniczki.
Powera z piwka wystarczyło na jakieś 20km, w sumie nieźle. Czyli spalam 5 małych Noteckich na setkę :).
Po skręcie w obwodnicę Murowanej zacząłem mijać szoszonów co jakiś czas, pojawił się też problem w postaci wmordewindu, ale dawałem radę. Nawet Rybkę łyknąłem powyżej 25km/h co uważam za sukces po 110km jazdy.
Do domu zajechałem wraz z początkiem zapowiadanego przez meteo deszczu.