Weekend majowy - prolog - Ślęża

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 06.05.2012 | Komentarze 3

Już w poniedziałek wyjechaliśmy z Marcem do Paczkowa, a jadąc zobaczyliśmy zalaną słońcem Ślężę i postanowiliśmy nieco rozprostować nogi. Podejście prostym wycieczkowym szlakiem z parkingu na przełęczy, szybko byliśmy na szczycie.

Po piwku postanowiliśmy zejść drugim, bodajże niebieskim szlakiem, przy okazji odkrywając prawdziwy szczyt Ślęży...

... i poniemiecką wieżę widokową, z której roztaczał się widok typu "jestem panem świata" ;) na wszystkie strony:

Widok na Radunię.

Zeszliśmy w dół niebieskim szlakiem, który był dłuższy i o wiele trudniejszy od spacerowego głównego szlaku dla babć.

Tak tak, tam idzie szlak :).

Miłe urozmaicenie podróży i pierwsze wejście powyżej 700m npm w tym roku :).

| 18:40 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Marcin --> rowerem też byłem kiedyś, ale powiedzmy sobie szczerze pieszo jest ciekawiej, bo to główne dojście jest strasznie nudne. Nawet nie wiedziałem że jest ta betonowa wieża widokowa koło szczytu.
Platon --> wy szosowcy wszystko byście wyasfaltowali ;P.
Platon
| 14:02 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Szkoda tylko, że asfaltu nie ma na sam szczyt. Końcówka byłaby ostra ;)
| 06:55 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Widoki ze Ślęży są fajne, byłem tam rowerem 2 lata temu

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yciep