Rozjazdem

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 10

Trochę się poruszać. Nóżki nieco sztywne, ale bez tragedii. Spacerowym tempem nad Wartą na wysokości Naramowic i Radojewa, później krótka rundka przez Morasko i do domu. Sporo terenu. Jak zwykle wiał wiatr.

Poniemiecki bunkier - wieża radiostacji na Winogradach. Ma ze 4 piętra wysokości.

Ścieżka nad Wartą na wysokości Naramowic.

Największy krater meteorytowy na Morasku. Kratery powstały około 5 tys lat temu, więc moment powstania mógł już ktoś widzieć :).

Zaczyna się wiosna.

| 22:19 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Hehe, jeśli to zabytek, to jest to najbrzydszy zabytek jaki widziałem :).
Ścianki do wspinaczki z na dwóch ścianach, a na dwóch pozostałych podświetlony wodospad - oh yeah! :)
KeenJow
| 22:12 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Wysadzenie tego żelbetonowego kolosa kosztowałoby fortunę, a budynki wokoło przestałyby istnieć razem z nim. Rozbiórka nie wchodzi w grę, bo nic go nie walnie na tyle silnie. Widziałem projekt mieszkańców aby wtłaczać na górę wodę i zrobić zajefajny wodospad na ścianie z podświetleniem, a w około park.
| 19:02 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Z tym bunkrem to jest wielki przewał - bo jest zabytkiem a na szczycie jest ustawiona antena GSM - mimo apelów ludzi od bunkrów nikt z tym nic nie zrobi bo kaska do miasta leci za czynsz :) a w środku jest zajefajna winda.
| 10:53 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj KeenJow --> hehe, no zobacz jak to się można zaskoczyć ;)))
Virenque --> fakt, fajne miejsce na pobieganie, szkoda że ja mam tam słabe dojście przez miasto, więc wolę biegać na Cytadeli albo nad Rusałką.
Z bunkra byłaby faktycznie fajna ścianka, ruscy w czasie wojny się zatroszczyli o dużą ilość chwytów :)
Virenque
| 06:53 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Często w tym lesie na wysokości Naramowic zimą biegam, choć w tym roku była taka pogoda że można było kręcić kilometry ;) Nawet poznałem, gdzie to zdjęcie zrobiłeś.
A ten bunkier to mogliby wykorzystać np. jako ściankę wspinaczkową, aż się prosi :)
KeenJow
| 20:49 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Na tych prostych i oklepanych terenach nie spodziewałem się takich Wyjadaczy ;)
| 19:23 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj hehe :D. W każdym razie w Biskupinie pewnie usłyszeli :).
| 19:21 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Taaa na Dziewiczej to mu tylko zdmuchnęło włosy z głowy i z klaty :D
| 19:16 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj E tam, szacują zaledwie na 0.2 kilotony, jak ktoś wtedy siedział na Dziewiczej, to mógł oglądać :)
| 18:42 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj He jak ktoś widział moment powstania kraterów to zapewne była to ostatnia rzecz jaką w życiu widział :D To musiało być naprawdę zdrowe pierdyknięcie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni