Przebieżka

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Już prawie za gorąco na bieganie, mimo krótkiego stroju leciało ze mnie ciurkiem. Żwawym tempem nad Rusałkę, tam jak zwykle sporo truchtaczy do wyprzedzania. Bardzo fajnie się tam biega, chyba jedna z najlepszych ścieżek biegowych w okolicy. Po koniec, gdy biegłem jakieś 4:40/km wyprzedził mnie jak rakieta jakiś trochę starszy biegacz, podczepiłem się ale dałem radę tylko z 50m, bo gnał sporo poniżej 4:00km :). Dogoniłem go jak zwolnił na wyjściu z Rusałki i chwilę pogadaliśmy, to znaczy zjebał mnie że za szybko biegam takie długie biegi, bo trzeba kłaść nacisk na niską intensywność :D.
Ale się wytłumaczyłem, że niską intensywność to ja na rowerze robię, a jak biegam, to zapierdalam ;).
Rozstaliśmy się pod wejściem na bieżnię, a ja podbudowany 4km do domu pobiegłem chyba jeszcze szybciej ;).
Taki upał przy bieganiu motywuje do zrzucania wagi, dziś czułem się jak ociekający tłuszczem hipopotam i marzyłem, żeby być chudzielcem 60kg - byłoby trochę chłodniej ;D.