Wyciąganie linek

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 2

W końcu zebrałem się w sobie i wymieniłem zatarte od Trophy linki przerzutkowe. Z tylnej nie dało się nawet pancerza ściągnąć, nie wiem jak w ogóle mogłem zmieniać biegi :). Regulacja polegała na naciągnięciu linek kombinerkami, od razu wszystko chodziło idealnie. Normalnie ręce, które leczą.
Od razu wyskoczyłem pojeździć, żeby je trochę ponaciągać, bo nie chciałem żeby mi zaczęły tracić precyzję w czasie wyścigu. Raz zmieniłem linki w przeddzień maratonu i nie chcę tego przeżywać raz jeszczy ;).
Nadwarciańskim do mostu w Biedrusku poszło błyskawicznie, na moście byłem po 36 minutach. Wiatr w plecy to jest to :). Później różnymi ścieżkami do Dziewiczej, tempo było bardzo różne, bo wiatr silny, a piachu sporo. Na Dziewiczej dwa podjazdy i szybki zjeździk killerem i do domu asfaltami. Manetki przerzucały precyzyjnie całe 35km, później trzeba było podciągnąć linki. Gorzej ja, paluchy przyzwyczajone do dziesięciokrotnie większego oporu najczęściej wrzucały na raz dwa albo trzy przełożenia. Muszę od Rodmana chyba załatwić jakieś środki na zmniejszenie napięcia mięśni :D.
W Zielonce sucho, w dniu maratonu ma być ponoć 20 stopni i słońce, więc raczej jednak Race Kingi pójdą na koła.

| 20:09 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj No to dobrze, bo w sumie nie wiem jak tam nad Wartą. Raz jechałem w tych okolicach, był niezły harkor, ale to w czasie jakichś roztopów było. Jak piszesz, że opony na suche, to na suche :).
| 19:18 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Na maratonie może w kilku miejscach było błoto i to na krótkich odcinkach branie czegoś innego niż szybkie laczki nie ma sensu ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tepez