Dojazd do pracy

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 4

Przelot powrotny Czarnków-Poznań tym razem podwójnie przyjemny, raz że w większości z wiatrem w plecy, dwa że moją ulubioną, słabo zaludnioną i zabudowaną trasą. W okolicach Poznania sporo szosmenów, chwilę się tasowałem z jednym robiącym interwały, na przyspieszeniach mnie wyprzedzał, na odpoczynkach ja go :). Jak się później okazało to był Virenque z bikestatsów :).
Obwodnica Murowanej ciągle zamknięta, świetnie się jechało z popychającym wiaterkiem i całkowitą pustką dookoła. Reszta drogi tak samo, wiatru się nie czuło, prędkość 36-38km/h na luziku, zaczynające się zielenić pola i mały ruch. Miodzio. Aż zrobiłem w końcówce małą pętelkę i dołożyłem parę km, żeby zjechać sobie długim zjazdem z Dębego. Tak to ja mogę sobie do pracy jeździć :).

| 20:42 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Maks, josip --> nie słodźcie, bo zacznę się uważać za niewiadomoco :D.
Virenque --> faktycznie, to była jedna z przyjemniejszych jazd w tym roku :)
| 20:15 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Fakt, średnia wymiata na takim dystansie, nawet na szosie i nawet z wiatrem:)
Zazdraszczam przelotu:)
Virenque
| 19:57 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Z tym wiaterkiem dziś to aż Ci zazdroszczę trasy :)
| 18:39 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Dwie i pół godziny Czarnków - Poznań robi wrażenie nawet z wiatrem ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iecna