Zielonka i poligon

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 4

Pojechałem sam, więc postanowiłem turystycznie się powłóczyć, tym bardziej że zakwasy po wczorajszym lekkie mnie trzymały.
Na pierwszy ogień Dziewicza, ale bez jakiejś rozbuchanej trasy, wjechałem, zjechałem, pojechałem dalej.

Stosując ostatnio często wykorzystywaną taktykę "celowego błądzenia" ;) niespodziewanie wyjechałem w Potaszach,

Fajna trawka do poleżenia ;)

stamtąd terenowo przeprawiłem się do Bolechowa, a poźniej do Biedruska i na poligon bo już bardzo dawno tam się nie włóczyłem.
Coby nie mówić, tylko wojsku zawdzięczamy taki kawał wspaniałego terenu tuż pod Poznaniem.

Znajdują się tam też różne starożytne artefakty:

To dom ćwiczebny w środku niczego, nikt tam nie mieszka, sposób zamurowania okien nieodparcie kojarzy mi się z broszurką pt. "Sposób przygotowania stanowiska defensywnego w terenie zurbanizowanym", którą kiedyś przeglądałem :))).

W końcu przejechałem koło nieistniejącego już dworku szlacheckiego i wyjechałem koło miejskiego wysypiska.
Jeszcze tylko rundka po Morasku:

Największy krater meteorytowy w rezerwacie.

I do domu. Pogoda piękna, tylko lodowaty wiatr trochę czasem dawał się we znaki, ale że głównie jechałem w lesie to było spoko.
W mieście szok. Wszyscy na przejazdach grzecznie się zatrzymywali i przepuszczali! Jak się okazało była to podpucha, na ostatnim przejeździe głupia pizda nie wrzucając migacza i gadając przez komórkę bezczelnie zajechała mi drogę, i całe szczęście że poprzedni kierowcy nie zmylili mojej czujności. Chyba policja w ogóle nie wali mandatów za gadanie przez komórę, co chwilę widzę kogoś z telefonem przy uchu za kółkiem. Ale co tam, jak są debile co potrafią jechać na rowerze nad Maltą i pisać smsa to co ja narzekam?

| 20:43 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj No w Zielonce sporo lodu było. I w ogóle pogoda na wycieczkę super (mamy grudzień jakby kto nie pamiętał).
| 20:33 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Następnym razem wstanę, obiecuję:)
Ja myślę, że ta wiara nie pisze sms tylko wrzuca jakąś głębszą refleksją na temat tafli jeziora na swojego walla:)
| 19:24 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj No w taką pogodę pocić się na spinningu to grzech :). Nie było specjalnie błota, na myjni 2zł wystarczyły z zapasem ;). Zresztą na wielu kałużach już lód. Bardzo dobra pogoda na wycieczki.
| 19:05 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Super wycieczka ;)
Szkoda że nie dałem się skusić trochę przerażało mnie błotko na trasie.
Jak wyszedłem z siłki dzisiaj to żałowałem że nie pojechałem na rower ech ...:(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lamar