Szosowo

Poniedziałek, 12 grudnia 2011 · dodano: 12.12.2011 | Komentarze 0

Przed pierwszą wystartowałem kursem na Strzeszynek, później standard - Kiekrz, Rokietnica, Żydowo, Pamiątkowo, Lulin, Zielątkowo, Gołęczewo, Sobota i przez Morasko do domu.
W Lulinie, gdzie skręcałem już lekko pod wiatr miałem średnią 30,0 km/h a zaraz wyprzedził mnie ciągnik i 5km zasuwałem po dziurawej szosie 42-43km/h, ze dwa razy puls poszedł ponad 170, a druga przyczepa ciągnika podskakiwała na 20cm metr przede mną :D.
Przed Zielątkowem miałem średnią 30.8 km/h i avhr 136, i na tym zakończyłem trening, bo mi się glikogen wziął i skończył ;).
Pulsik zjechał do 130, prędkość do 25 km/h i tak spokojnie i rozjazdowo dojechałem do domu. Jeszcze po drodze jeden zryw do 50km/h za ciężarówką w Suchym Lesie, po którym puls spadł już do 125, hehe. Ale nie czułem się "zgonowo", jechało się przyjemnie, tyle że nie dało się szybciej depnąć.
Po przyjeździe wciągnąłem węgle w postaci wielkopolskich podziemnych pomarańczy i poczułem się po kwadransie tak błogo, że w sumie mnie nie dziwi, że ludzie tak wpierdzielają te węglowodany i tyją ;P