Rusałka rowerowo

Sobota, 19 listopada 2011 · dodano: 19.11.2011 | Komentarze 4

Po wczorajszym bieganiu stopy ok, ale czułem lekkie przeciążenie przy przyczepach mięśni dookoła kolana, i różne zakwasiki na udach i dupsku :). Widać że odrobinę szybszy bieg angażuje różne mięśnie znacznie bardziej, a dłuższy krok też trochę bardziej obciąża skrócone od roweru mięśnie ud.
Tak że dziś zamiast powtórnego biegania pięć rundek rowerowych nad Rusałką, zaczynam lubić to miejsce o wiele bardziej niż Maltę. O ile jest sucho ;).
Cały czas w terenie, bardziej malowniczo, dużo opcji urozmaicenia trasy różnymi krótkimi singielkami i mniej nieprzytomnych ludzi.
Z przyjemnością zrobiłem te 5 kółek kadencyjnie, nie wrzucając blatu, a w drodze powrotnej jeszcze jedno terenowe kółko dookoła Cytadeli. I wyszło ile wyszło :).

Ech, przejechać się tak :)

Biegi też bywają jajcarskie, to nie tylko nudne napieranie po asfalcikach ;).

Zwróćcie uwagę na czasy na tych 10 km ;)))

| 23:41 poniedziałek, 21 listopada 2011 | linkuj No, u ciebie praktycznie dzicz ;). Fajnie, sporo lasu dookoła, nie musisz kręcić 10 km przez miasto żeby wjechać do jakiegoś mniej zaludnionego lasu. Dziś byłem nad Maltą, o 20 jeszcze sporo biegaczy się kręciło, ciekawe że wolą machać te kółka po asfalcie zamiast wbiec w las, jest tam sporo fajnych terenów do pobiegania, No, może to dlatego że było ciemno ;).
Rusałka ma tylko jedną wadę - odpada jak jest mokro, robi się tam jednak sporo błota.
| 16:33 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Rusałka lepsza niż Malta na 100% - ale jak porównać "zaludnienie" z moimi okolicami to i tak jest tam niezły deptak. Pamiętam, bo przez rok mieszkałem na Grunwaldzie akurat w początkach mojej "cyklozy" - bywałem tam więc dość często.
| 15:53 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Fajny nie? :) Podoba mi się, lepiej wiara po nim wygląda niż po jakimś solidnym błotnistym maratonie u GG ;).
| 21:13 sobota, 19 listopada 2011 | linkuj Niezły ten bieg ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza