• Temperatura -2.0°C

Po nocy na Cytadeli

Piątek, 18 listopada 2011 · dodano: 18.11.2011 | Komentarze 2

Jaki wykańczający dzień, w Czarnkowie tak mi się nie chciało, że odpuściłem już bieganie i pojechałem do Poznania, a tutaj dopiero po solidnej drzemce zebrałem się na bieganie. Miała być godzinka, ale nieco mocniej.
Na początek runda po 5.7km wymierzonej trasie. 28:34, praktycznie równe 5 min/km. Uskrzydliło mnie to ;). Tempo nieco wyższe niż na zawodach, a tętno (wtedy średnie 173) aż o 20 bpm niższe. Ładna poprawa, trzeba będzie od nowego roku jakieś kontrolne dyszki włączyć do planu. Na szczęście wydaje się że takich zawodów jest dość sporo. Dalej nadal dość szybko, ale chyba jednak wolniej, bo tętno spadało. Dodałem też kilka intensywniejszych przebieżek.
Niestety całość po asfaltach/bruku, na szczęście śródstopie które ostatnio pobolewało nie odezwało się.
Wkręca mnie ostatnio idea minimalistycznego biegania, w butach bez amortyzacji i boso. Na szczęście biegam ze śródstopia, a moje Asicsy nie są zbytnio amortyzowane, ale jednak piętę mają znacznie wyżej, to trochę przeszkadza. Pianki też mimo wszystko sporo. Uwielbiam latem chodzić boso jak mam możliwość, bieganie pewnie jest równie przyjemne. Napaliłem się na Minimusy New Balance'a, nawet są dostępne w Poznaniu i są chwalone na różnych forach biegowych, może się skuszę.

Arkona. Moje ostatnie odkrycie. Świetne na trenażer :)

| 15:52 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj No ja cały czas biegam w trailowych Asicsach, fajne buty, mało się zużywają, ale myślę że powoli nadchodzi czas zmian ;).
faloxx
| 20:04 sobota, 19 listopada 2011 | linkuj Ja mam 3 pary butów kupionych specjalnie do biegania. Każe są inne i każde na swój sposób dobre, ale żadne nie są idealne, każdemu z tych butów czegoś brakuje. Na razie nie kupuję więcej, bo to by było już burżujstwo, jak te się zdepczą, to będę szukać dalej idealnych butów :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakz