BCM

Poniedziałek, 31 października 2011 · dodano: 31.10.2011 | Komentarze 2

Przypomniałem sobie że miałem przecież skoczyć do BCMu. Nienawidzę tej firmy. Dobrze wiem, że mógłbym tam zostawić dowolną kasę jaką ze sobą zabiorę, więc zawsze biorę tylko tyle pieniędzy ile jestem na zimno gotów wydać, i pod żadnym pozorem nie biorę karty! ;)
Kupiłem zimowe spodnie i kurtkę z membraną, do tego dwie pary ciepłych skarpet i bejmy poszły się j....
Ach jak żałowałem że nie mam jeszcze z 500zł, akurat mieli komplety letnich strojów protourowych drużyn, w sam raz na szosówkę. Po obejrzeniu Chasing Legends wybór mógł być tylko jeden - HTC Highroad :D.
No i komplet bielizny na Meryl Skinlife tudzież świecąca koszulka też by się przydała... Tracę rozum w tym sklepie, ale dobrze że sobie choć zdaję z tego sprawę ;D.
Z powrotem przez Rogalinek. Jakoś zajebiście mi się ostatnio jeździ, to kompletne zaskoczenie, bo od dobrego tygodnia jadę na redukcji 500-1000kcal, w dodatku mało węgli i spodziewałbym się raczej osłabienia.
A tu proszę, w tlenie, tak do 30-31 km/h na szosie miodzio. Co prawda jest gorzej na beztlenie, na podjazdach na przykład, ale nie czas teraz żeby się wypruwać. W dodatku dwie godziny po przyjściu do domu znów mam ochotę żeby pojeździć/pobiegać, hehehe. Niech się organizm przestawia na tłuszcze, skorzysta ta, no... ekonomika jazdy! ;)
W Poznaniu praktycznie nie ma korków, widać że długi weekend.

| 20:18 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Takich sklepów nie powinno być moim zdaniem ;).
Zawsze dostaję tam wielkich oczu jak kobieta na wyprzedaży w sklepie z butami ;D
| 20:06 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj No myśmy w sobotę też im trochę kaski zostawili. Żona wczoraj stwierdziła, że jakbyśmy wygrali w totka to wyjechalibyśmy stamtąd zapewne pełną półciężarówką :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyzyc