Zielonka in red

Niedziela, 30 października 2011 · dodano: 30.10.2011 | Komentarze 3

Na pierwszy ogień Dziewicza, dwa podjazdy i Killer, zjeżdżałem dość wolno, bo spore progi, dużo piachu i na dodatek wszystko posypane liśćmi i nic nie widać :). Lubię ten zjazd za to, że za każdym razem wygląda inaczej :). Lasami do Kamińska, po drodze się kompletnie zgubiłem i dzięki temu przejechałem parę kilometrów świetną ścieżką. Później zjazd nad jezioro Miejskie, Murowana, Biedrusko i poligon po długiej przerwie. Chyba kilkudziesięciu rowerzystów tam minąłem :).
Jeszcze nie chciało mi się wracać do domu, więc dokręciłem do Strzeszynka i wróciłem terenem przez Rusałkę.
Zielonka piękna, nie ma ludzi, a lasy we wszystkich odcieniach żółci i czerwieni. Chyba jutro też się przejadę ;),

| 10:59 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj z3waza --> tak samo mam, im więcej człowiek przebywa na powietrzu, tym bardziej pozornie nieprzyjemne pory roku okazują się całkiem do rzeczy :)
cyclooxy --> no to jednak trochę bikerów było. Mi tylko jeden śmignął z daleka, ale ja jeździłem głównie poza szlakami, po dzikich drogach :).
cyclooxy
| 08:58 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Heh również się tam kręciłem tego samego dnia kolegę z3waza z żonką widziałem. Do tego w okolicach zielonki kręcił się również grigor86.

Zielonka faktycznie pięknie wygląda jesienią, również planuje tam wrócić i to chyba jutro bo dzisiaj idę na cmentarz.
| 21:14 niedziela, 30 października 2011 | linkuj He też tam dzisiaj byłem - w Zielonce jesienią jest naprawdę fajnie. Kiedyś nie lubiłem jesieni, od paru lat zmieniło mi się to diametralnie. Lubię ten dynamizm - każdego dnia drzewa, ścieżki wyglądają inaczej... oczywiście mogłoby być cieplej i dłużej jasno... no ale nie można przecież mieć wszystkiego :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losis