• Kalorie 1913kcal

Wieje

Środa, 14 września 2011 · dodano: 14.09.2011 | Komentarze 11

Niezła pogoda, tylko troszkę wiatr przeszkadza ;P.
Do Krzyża Wlkp 60% trasy z młynka, w Krzyżu średnia 25km/h. Masakra, przy podmuchach 20km/h przy tętnie 140.
Z powrotem prędkość w okolicach 40km/h przez większość czasu, skok średniej o 5km/h na 40km mówi sam za siebie :).
Tętno nisko, czas zacząć odpoczywać, bo nie będzie pary we Wieleniu :).
Nawiasem mówiąc, sucho w lasach w okolicach Wielenia, zapowiada się zabawa w piaskownicy ;).

| 14:55 czwartek, 15 września 2011 | linkuj nie ma co patrzeć na listę, Oni zawsze w ostatniej chwili przyjeżdżają ;-)
co prawda jest konkurencyjny grabek i lang ale Wieleń najbliżej ...
;-)
| 14:40 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Na piasek jest jedna słuszna opona :D Podpowiem, że jest w rozmiarze 2.2 i mam ją założoną :))
| 10:07 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Kurde, bardzo bym chciał się dołączyć do tej rywalizacji ale siedzę od wtorku na delegacji w Wa-wie. Ale właśnie otwiera się szansa na wcześniejszy powrót i rozkręcenia choć troszkę nogi dziś wieczorem:-)
W dodatku na moich non-standard obręczach wciąż wylegują się NNy, chust najwyżej pojadę na nich - na piachu mogą się nawet nieźle sprawdzić.
| 09:58 czwartek, 15 września 2011 | linkuj No ba. Najlepiej byłoby, jakby Emed zajął trzy pierwsze pozycje w M3 :D
Szanse są , z tego co widać na liście, tylko jednego czy dwóch zawodników kojarzę, poziom porównywalny, ale do objechania ;).
Mlodzik, jak przed wyścigiem opcha się kiełbasą z grilla, też bywa groźny :D.
Rodman | 08:44 czwartek, 15 września 2011 | linkuj wy tu pitu-pitu kto wygra a ja bym nie lekceważył Josipa ;-)
kto wie, może i Młodzik się włączy do rywalizacji ;-P
| 20:38 środa, 14 września 2011 | linkuj No Jacek --> na pudło szansa spora, nikogo znanego z M3 nie ma w zgłoszeniach ;).
Maks --> wiatr był w porywach znacznie mocniejszy niż 30km/h. To ja miałem pod wiatr 20km/h przy tętnie 140 jak dmuchnęło ;D
| 20:23 środa, 14 września 2011 | linkuj No wygrać z Kłosiem na płaskim nie będzie lekko ;) Ten wiatr to 30km/h a nie 20km/h ;)
| 19:44 środa, 14 września 2011 | linkuj Panowie, jak nie będzie defektu lub kataklizmu to zapowiada się hit sezonu !
W takim razie zamawiamy na Michałki transmisję live w TVPSport i Eurosporcie, włącznie z helikopterem transmisyjnym Polsatu i TVN :D
| 19:32 środa, 14 września 2011 | linkuj JP --> przy twojej wadze to oczywiste, że lepiej znosisz podjazdy niż walkę z wiatrem. Ja jednak wolę jechać pod wiatr ;).
Rodman --> hehe :D.
Odpoczynek nie wyklucza paru kilometrów ;). Pojedynek z Jackiem na Michałkach faktycznie zapowiada się emocjonująco :-)
| 18:49 środa, 14 września 2011 | linkuj O nie Koksiu, Ty musisz dużo jeździć ! ;-P
Wtedy masz lepszą formę ;-)
Wasza rywalizacja zapowiada się arcyciekawie :D
| 16:47 środa, 14 września 2011 | linkuj Dla mnie ten wicher okazał się dużo gorszy od podjazdu na Śnieżnik :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ownos