Ostatni mocniejszy trening przed Głuszycą

Poniedziałek, 25 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 4

Udało się połowicznie, miało być mocniej. Pierwsza godzina mocno, średnie tętno ponad 150, ale później odezwało się lewe kolano, a ściślej chyba dwugłowy, który wczoraj musiałem naciągnąć przy sprincie i podczas powrotu pobolewał. Dziś zaczął boleć po 35km i od tej pory już nie jechałem mocno, żeby nie przeciążać, głupio byłoby nie ukończyć Głuszycy z powodu kontuzji.
Tak że druga godzina dość luźno, mimo że z wiatrem to wolniej niż początek pod wiatr.
Kiekrz-Rokietnica-Żydowo-Pamiątkowo-Lulin-Kowalewko-Zielątkowo-Sobota-Morasko.

KOW 4, obciążenie 484.

Kurczę, dwa dni się jarałem tym filmem, był na youtube cały, a teraz pousuwali :/. A wystarczyło obejrzeć 10 minut i już się chciało lecieć na rower :D

| 21:20 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Witam
Film jest fantastyczny, muzyka, emocje, krew i pot. Wszystko pokazane i skomentowane z takiej perspektywy, z której nigdy nie zobaczymy w TV - chyba, że sami wystartujemy.
Fragment, gdy po 200 km na etapie 13, przyjeżdża się na metą 7 minut przed peletonem, w deszczu i chłodzie - budzi we mnie chęć pedałowania i udowodnienia sobie, że można więcej.
Powodzenia w Głuszycy.
lemuriza1972
| 13:15 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj Piękne:))))
W Głuszycy też będzie pięknie...
Ja to sobie myślę nawet, że przejechanie Głuszycy to powinien być "obowiązek" każdego jeżdzącego maratony....
do dzisiaj nie zapomnę tej radości na mecie po mojej pierwszej Głuszycy.
Do zobaczenia
| 21:07 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj Film jest ZAJEBISTY, szczególnie sceny z Alp, ale i ostatni etap w Paryżu podnosi ciśnienie :).
| 20:37 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj Zobaczymy czy film lepszy od 24h solo :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini