Rozjazdowo do BCMu

Poniedziałek, 30 maja 2011 · dodano: 30.05.2011 | Komentarze 2

Spokojnym tempem do BCMu kupić spodenki. Dwa mocniejsze akcenty, raz za ciężarówką od przejazdu w Luboniu prawie do samego Puszczykowa 50-65km/h a z powrotem za Rogalinkiem złapałem się za dwoma młodziakami na szosach i parę kilometrów do Czapur wiozłem się ~35km/h, poza tym na luzie, tym bardziej że upał nie zachęcał do sprintów. W BCMie przecena spodenek ze starymi pampersami do 65 zł, ale kupiłem te z nowym pampersem, są znacznie lepsze.
Jutro dzień bez roweru. W ogóle teraz czeka mnie ograniczanie treningu, będzie ciężko, przyzwyczaiłem się już do tych ~15h/tygodniowo :-).

E1, KOW 3, obciążenie 357.

| 19:51 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Hyhy, kiedyś ktoś się mnie pytał, czy kolarze noszą w spodenkach pampersy, żeby w nie sikać ;). W tym kontekscie zużyty nabiera nowego znaczenia :).
Ale nie, "stary" należy raczej rozumieć jako "starego typu". Uśmiałem się z tego komentarza :D.
CheEvara
| 14:40 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Mam nadzieję, że nie powinnam rozumieć "stary" pampers jako w sensie zużyty :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzo