Plażowanie

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 01.06.2011 | Komentarze 2

W poniedziałek wieczorem zabawiłem się w szofera i dowiozłem trochę sprzętu nad morze, wracałem dopiero we wtorek po południu więc typowy wakacyjny dzień. Z rana godzinka truchtu po plaży. Masakra jak źle się biega w takim gorącu, dawno się tak nie pociłem. Nie mogę zrozumieć, dlaczego ludzie nie biegają zimą, gdy jest najprzyjemniej, tylko zaczynają biegać na wiosnę, gdy już jest zdecydowanie za gorąco :). Jeden plus, że wśród niemieckich emerytów zaczynają się powoli pojawiać dupeczki, na których już warto zawiesić oko ;).
Koło południa dobiłem się jeszcze pieszą wycieczką do Niechorza, jakieś 10km w jedną stronę. Morze jest fajne, ale na dłuższą metę strasznie nudzi, ciągle tylko ta plaża i plaża :). Nie to co góry. Po tym dniu plażowania mam już chyba dość na całe lato. Łącznie z 30km piachu dziś uklepałem nogami.

Klif w Trzęsaczu. Nadbudowano tu z 30m plaży, przedtem morze było aż pod pomostem :)

Ciekawostka - wielka bryła torfu w klifie. Kiedyś długo musiało tu być jakieś bagienko. Jak widać, torf jest znacznie bardziej wytrzymały niż podstawowy materiał klifu.

Niechorze. Rower też morze! :)))

W końcu coś na czym warto zawiesić oko :).

Bieganie, KOW 4, obciążenie 244.