Upalny tlenik

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 3

Wieczorem nie mogłem zasnąć, mięśnie nóg mrowiły jak po maratonie ;). No ale trenić trzeba.
Dość wcześnie wyjechałem, bo po południu mają byc burze.
Początkowo jechało się nieźle, przed Ujściem już zacząłem troche słabnąć i puls zaczął schodzić, po zjeździe do Ujścia zatrzymałem się na krzyżówce obok Tira który jechał za mną na zjeździe, uchyliło się okno i uśmiechnięty kierowca poinformował mnie, że jechałem ponad 60 km/h i nie mógł za mną nadążyć swoją "taczką" :D. Pomachał i pojechał jak się zmieniły światła :-). Normalny tirowiec, rzadko się to zdarza ;).
Podjazd w Ujściu jeszcze przyzwoicie, ale potem dostałem zgona na dobre 10km, lekko odżyłem dopiero niedaleko Czarnkowa. Jednak wczorajszy trening w tempie wyścigowym dał mi w kość znacznie bardziej niż myślałem.
Piękna pogoda, w nocy padało, więc z rana rześko, później zaczął się upał, ale jeszcze nie zabójczy. Jechałoby się bosko, gdyby nie ten zgon ;).

E2, KOW 4, obciążenie 604.