• Kalorie 1958kcal

Wytwórnia kwasu

Wtorek, 5 kwietnia 2011 · dodano: 05.04.2011 | Komentarze 2

Pierwszy z dwóch mocniejszych treningów przed Murowaną. Pół godziny rozgrzewki, potem P1, 25 skoków w 5 seriach i nieco ponad godzina E2 w czasie powrotu.
P1 okazało się całkiem sympatycznym ćwiczeniem, fajne takie przyśpieszenia z 25 na 43km/h w ciągu 12-13 obrotów korby. Zrywało tupecik :))). Choć muszę powiedzieć, ze na ostatniej serii już z lekka miekkie nogi miałem. Śmieszne było to, że tętno rosło dopiero... po sprincie, który trwał z 10 sekund, i tętno nie nadążało, za to już po odpuszczeniu rosło jeszcze z 20 bpm :))).
Jak dojechałem do Wielenia, to zostało mi jeszcze 10 sprintów, więc chcąc zrobić je pod wiatr, żeby nie trzeba się było rozpędzać do 50km/h ;), pojechałem w drogę otwierającą Michałki. Co za szosa, rzadko spotyka się tak piękny asfalt, dosłownie przez 7km które przejechałem żadnej dziurki! :). Pewnie dlatego że ta droga jest właściwie donikąd, i tiry nie mają interesu jej niszczyć. Bo niestety południową szosę Wieleń-Czarnków już odkryły i w szybkim tempie ją dewastują.
Powrót bardzo przyjemny, z wiatrem w plecy, więc nadrobiłem jakieś 3 km/h na średniej :)

P1/E2, KOW 6, obciążenie 924.