Co ci powiem, to ci powiem... Piknie!

Wtorek, 22 marca 2011 · dodano: 22.03.2011 | Komentarze 8

Back to the szosa :). Teraz dopiero sie super jezdzi!
Dosc konkretnie wialo, dlatego przez pierwszy odcinek pod wiatr zrobilem godzinna tempowke M1, dzieki czemu po 35km ciagle mialem srednia niewiele mniejsza niz 30km/h.
Ladnie tetno szlo do gory, choc pod koniec tej godzinki odzywalo sie zmeczenie, wyrazane mielonymi pod nosem kur...mi przy mocniejszych podmuchach wiatru ;).
Dane z tej godziny: avhr 153, kcal 895, hmm, wkraczamy w nieekonomiczne strefy spalania ;).
Pozniej juz mialem wiatr boczny, w wiekszosci przez las, predkosc systematycznie szla do gory az do Czlopy, gdzie juz dostalem wiatr w plecy, a ze Czlopa lezy w glebokiej dolinie, to rozpedzony na zjezdzie prawie do 60km/h wbilem sie na podjazd grubo ponad czterdziestka, zostawiajac ryjacych cos tam przy drodze robotnikow z wielkimi oczami ;))).
Pozniej juz szybko coraz szybciej, bo coraz bardziej skrecalem na wiatr. Super lasy sa w tych okolicach i masa krotkich podjazdow gdzie mozna poczuc pieczenie lydy :D.
Od Gostomii wiatr boczny, ale lekko w plecy i w lasach, wiec nie przeszkadzal i mknalem sobie raczej nie schodzac ponizej 35 km/h :D.
W Niekursku stanalem na uzupelnienie bakow, nie bylo izotonikow, wiec wspomoglem sie malym izobro Noteckim ;). Potem dostalem speeda jakby mi wsadzili silniczek w podsiodlowke :D.
Przed Trzcianka wyskoczyl mi na droge skuterek, sprezylem sie zeby mu wsiasc na kolo, doszedlem do 3m gdy sie rozpedzil do 52 km/h i... no kufa nie dalo sie zblizyc jeszcze tych zbawiennych 2m. Po 2km pogoni odpuscilem przy maksymalnym tego dnia tetnie. Podejrzewam ze koles sie troche zestrachal, bo goraczkowo krecil manetka, w sumie rozumiem, na tetnie 170 nie wyglada sie szczegolnie przyjaznie :D.
Od Trzcianki juz bez przygod, 17 km w pol godzinki :))) i dom.
Super jazda, pierwszy dzien gdy naprawde bylo cieplo. No i po dniu przerwy jest pierdolniecie pod noga! :D Jechalo sie mi naprawde dobrze, pytanie co bedzie jutro ;)

M1/E2, KOW 5, obciazenie 1075.

CheEvara
| 18:17 środa, 23 marca 2011 | linkuj Kiedyś częęęęęęsto delegowano mnie do Poznania w ramach służbowych obowiązków, to miałam okazę wchłonąć kilka(naście) literków:)))
A teraz został mi tylko stoliczny sklep o nazwie BROWAREK i tam mam i Noteckie i Izerskie i Warmiaki... Dobrze, że dziś mała sobota, to nie będę tak tylko o suchym pysku pisać:D
| 18:09 środa, 23 marca 2011 | linkuj Maks --> moze cos tam powalcze na plaskim, ale w gorach to jedna wielka niewiadoma :-).
Rodman --> oj tam mysle ze Twoja atomowa lyda wytrenowana na blaciku 53 nie raz pokaze na co ja stac :)))
CheEvara--> no zaskoczylas mnie, nie spodziewalem sie ze czarnkowskie wyroby znaja i cenia w stolycy ;)))
CheEvara
| 10:40 środa, 23 marca 2011 | linkuj Ale sieknąłeś!:)
IZOBRO Noteckie jest jednym z lepszych piw, jakie Polak wziął i stworzył!:)
Rodman | 10:29 środa, 23 marca 2011 | linkuj aleś średnią dojebał ziomal :-)) !!!

może chociaż w górach Cię dogonię ... na początkowych podjazdach ;-P ... hehehe
| 08:35 środa, 23 marca 2011 | linkuj Super trening ;) Nie ma to tamto ;) Chyba każdy jest ciekaw Twojej formy w tym sezonie. Ostro dajesz po garach ;). Myślę że mocnych nie będzie na Ciebie ;)
| 22:14 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj No pianka to moze powyzej 175 ;), ale wyszczerzone zeby & wybaluszone oczy juz sa :D. A szkoda, bo to taki szeroki grubasek byl i dawal pewnie niezly cien aero, w dodatku wyraznie nie mogl wyciagnac wiecej niz te 52 ;).
Sam jestem ciekaw jak ta Murowana pojdzie :-).
AdAmUsO
| 20:35 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj heehehe dobre z tym kolesiem na skuterku, ja przy 170 już zaczynam pianę toczyć jak wyglądałeś podobnie to się nie dziwie że nerwowo gałą kręcił ;) ... Ładnie pojeździłeś dzisiaj :) ogień w łydach, trzymaj formę ! będę szukał twojego cugu w murowanej, może uda się kupić bilet na parę przystanków ;)
pozdro
loraknagard
| 20:32 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Szalony!!! Gdzież z taką prędkością gnać po górkach? Nie ma co się dziwić, że motorowerzysta się przestraszył. Szacuneczek...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umala