cacy cacy fleischmaschine

Piątek, 11 lutego 2011 · dodano: 11.02.2011 | Komentarze 4

Rozruch maszyny organicznej, tymczasowo zasiedlanej przez moj umysl ;).
Dosyc spokojnie, w sumie nie dlatego ze bym nie chcial mocniej, ale jakos nie moglem sie rozkrecic, tym bardziej ze mocno wialo a na poczatku sporo z wiatrem jechalem. A jak sie jedzie 35km/h na tetnie 115 to ciezko sobie wmowic, ze trzeba jeszcze depnac :).
Ale dzis tylko rozruchowo, wiec moze byc.
Cytadela, 2x Malta, potem mi sie kompletnie znudzilo i pojechalem do Tulec, wracajac przez Garby i Kobylepole. Potem znow przez Malte, na myjnie i tu niespodzianka - w koncu wolna!!! :-) A wlasnie, okazalo sie ze Szelagowska jest zamknieta dla ruchu i cala przejechalem pod prad, zygzakujac miedzy przerywana linia oddzielajaca oba przeciwne pasy :D. Fajne uczucie ;).
Umylem zimowke, dowiadujac sie roznych ciekawych rzeczy - np kompletnie zapomnialem ze mam srebrne, a nie czarne obrecze z tylu i widok aluminium wylaniajacego sie spod czarnej warstwy kompletnie mnie zaskoczyl :D. Myslalem ze lakier zmywam ;).
Cykl treningowy przesuniety o tydzien, w sumie tak nawet lepiej wychodzi wzajemne umiejscowienie startow i tygodni regeneracyjnych.

KOW 2, obciazenie 250.

| 17:27 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj bloom --> ani mi w glowie chwalic sie, w jakim stanie byla moja zimowka :P.
| 21:36 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj Widzę, że spełniłeś swoje marzenie o czystym bicyku ;D Mogłeś zrobic jakąś fotkę porównawczą jak było, a jak jest :)
| 19:41 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj Cos tam z rana padalo, kolo poludnia juz bylo ok. Im dalej na poludnie tym pozniej przestawalo ;).
faloxx
| 18:56 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj Czyli powrót do zdrówka, bardzo ładnie. A nie padało tam u was dziś? Bo u mnie dzień raczej dżdżysty :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epeza