Pozytywne zaskoczenie

Środa, 19 stycznia 2011 · dodano: 19.01.2011 | Komentarze 4

Ciagle nie pada, wiec nie bede sie dobrowolnie katowal na trenazerze :D.
S1 i S2 sa dosyc trudne przy normalnej jezdzie, wiec zamiast tego S3 i S4, czyli zablokowane przelozenie plus krotkie sprinty na zjazdach. O ile dobrze zrozumialem idee S3, to idzie tam o wrzucenie bardzo lekkiego przelozenia i jazda w drugiej i trzeciej strefie tetna, wyrabiajac obciazenie sama kadencja. Przyjalem przelozenie 34x16-18 (nie mam rozpisanych zabkow w zebatce, w kazdym razie okolice srodka kasety 12-23 ;))
Dosyc sceptycznie do tego podszedlem, pamietajac, ze na takich przelozenia jezdzilem zwykle w okolicach 26-27km/h, a tu niespodzianka :D. 30km/h - zaden problem, czesto jechalem w okolicach 33km/h, a maksymalnie na sprincie z gorki 49,5 km/h, ale tu mi juz prawie nogi odlecialy ;D. Tetna tez bardzo dobrze, na prostej spokojnie w okolicach 140-145, na podjazdach trzecia strefa, czyli do 156 (w wiekszosci). Do tego wrazenie bardzo dynamicznej jazdy, wywolane szybka kadencja (okolice 110-115rpm). Krotkie sprinty na kazdym zjezdzie, oczywiscie bez zmiany przelozenia do 40-45km/h - bardzo pomagalo to przy utrzymaniu kadencji, po takim sprincie jakis czas szybkie krecenie przychodzilo bez trudu. Naprawde super mi sie dzis jezdzilo, choc poczatek byl watpliwy, bo zaczelo padac, i stwierdzilem ze jak nie przestanie przed dojechaniem do Trzcianki, to zawracam. Ale przestalo, a dalej szosa nawet sucha :). Swietny trening all in one - E2, sila na podjazdach, i szybkosc naraz :).
Traska:

KOW 4, obciazenie 556.

CheEvara
| 20:37 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj Oooooo, to ja już wiem, kto mnie oświeci, JAK wstawić gps-track do wpisu:))))
sikor4fun-remove
| 20:30 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj No najs średnia jak na taki dystans :]
| 17:33 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj Jacek --> po prostu wyrabiam plan treningowy, w tym tygodniu 14.5h, jak sie to jezdzi na szosowce to tyle wychodzi ;). Cale szczescie ze pogoda pozwala na jazde, wlos mi sie jezy na mysl ze mialbym to krecic na trenazerze ;). Ale w przyszlym tygodniu bedzie laba i tylko 8h treningow :D. Cale dwa dni sobie bez roweru zrobie ;>.
| 16:37 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj No, nieźle ! Od kilku dni sporo jeździsz :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes