Wyscigowo ;)

Czwartek, 20 stycznia 2011 · dodano: 20.01.2011 | Komentarze 6

Tym razem E2 z "ludzkim" przelozeniem. Trasa ta sama co wczoraj, chcialem obadac, jakie beda roznice w predkosci. Niestety, pomiar zafalszowal nowoczesny ciagnik, ktory mnie wyprzedzil juz po 4 km, a na ktorego kole jechalem z predkoscia 42.5 do samej Trzcianki, gdzie zanotowalem zacna srednia 36km/h ;). Gdzies na tych kilkunastu km wyrobilem maksymalne tetno, dosc stromy podjazd z predkoscia 42.5 km/h to juz jest obciazenie niezaleznie od cienia aero ;). W kazdym razie przewiozlem sie przez najgorszy wmordewind, pozniej kilkanascie km jechalem z bocznoczolowym wiatrem juz w drugiej strefie, z predkoscia nieco ponizej 30km/h i od 35-40km mialem juz wiatr w plecy i lecialem jak na skrzydlach ;). No w kazdym razie na luziku powyzej 35 km/h :D. Fajna szybka jazda. Szosy nareszcie suche, snieg na poboczach przestal sie topic. Wole juz taka pogode niz 7 stopni w plusie i wszystko zalane.
Wysilek nieco wiekszy niz wczoraj, ale nie na tyle zeby dolozyc punkcik do KOW.
Z ciekawosci policzylem kalorie w tym tygodniu: 6201, co daje 1550 srednio dziennie, wiec mozna uznac ze typowe zapotrzebowanie kaloryczne w Podstawie 1 to 3500-3600kcal. Za tydzien Podstawa 2, zaczynam sie bac, bo treningi beda coraz ciezsze, a intensywnosc raczej nie bedzie spadac ;). W kazdym razie jak sie bede trzymal tej dawki dziennej 3500-3600 kcal, to waga powinna wolno isc w dol.
KOW 4, obciazenie 504.

A przy okazji... mamy historyczny styczen z najwieksza iloscia kilometrow nawinietych przeze mnie w erze BS ;).

| 16:59 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj Sikor --> sa cyborgi, co i 40km/h wyrobia na takim dystansie ;). Zreszta jak sie przyzwyczaisz do swojej szosy to zobaczysz ile mozna smigac :)
josip --> z dwojga zlego wole jezdzic zima niz przy upale :). Tym bardziej ze teraz w nowych butach smiga sie 100% lepiej. Fakt ze objetosc kilometrowa mnie samego troche zaskoczyla, nie zdawalem sobie sprawy ze te 13-14h tygodniowo to tyle km ;). Ale poki sa warunki to 10 razy bardziej wole wyjsc na dwor niz katowac sie na trenazerze.
| 11:52 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj Ale trenujesz! Podziwiam Twoją determinację - dzień w dzień na rower i to, było nie było, w środku zimy. Coś czuję, że w tym sezonie pozamiatasz wielu rywali:-)
sikor4fun-remove
| 23:09 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj Ludzkie przełożenie i średnia 32km/h :D To jakie jest nie ludzkie :D ? hehehe
Ładnie ciśniesz :] Ale dobrze :] bo ktoś musi ;P
Pozdrawiam :]
| 21:55 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj jacgol --> rzeczywiscie, tak wysoko jeszcze nie bylem ;). Pewnie blog jest juz przeswietlony od gory do dolu przez przeciwnikow trenazerowych kilometrow ;)
Adam --> fakt, praca moglaby byc lepiej platna, ale przynajmniej jestem rozliczany z wykonanej pracy, a nie z godzin przesiedzianych na dupie :>. Tak ze wrzucic 3h wolnego w poludnie to najczesciej nie problem ;).
Blaty 50-34, kaseta 12-23. Dla mnie wystarcza, az takiej sily nie mam zebym musial miec patelnie 53 ;). W sumie predkosc to dlatego ze sie przewiozlem za tym traktorem przez najgorszy wiatr, bo z powrotem sie samo jechalo. Inna sprawa ze jazda ponad 40 km/h metr od najezonej jakimis ostrzami i kolcami maszyny rolniczej dodawalo adrenaliny :D.
AdAmUsO
| 21:40 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj machnąć tysiaka w styczniu, fajna rzecz :) musisz mieć zajebistą robotę, jak możesz trenić sobie w ciągu dnia :) bardzo ładnie wyszedł Ci dzisiejszy trening, jakie masz blaty w korbie ? 50/34 ?
jacgol
| 19:55 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj a styczeń się jeszcze nie skończył ..;)
dzisiaj jesteś szósty w Top BS na styczeń, dobry weekend i na podium !!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dwudz