Wytrzymalosc

Niedziela, 21 listopada 2010 · dodano: 21.11.2010 | Komentarze 5

E2, taka sama trasa jak przedwczoraj. Moze i faktycznie cos jest w tej aktywnej regeneracji, nic nie czulem w nogach po wczorajszej jezdzie. Troche szybciej niz ostatnio; nie bylo takiego wiatru.

| 20:29 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj faloxx --> to proste - jezdze w maratonach bo uwielbiam jezdzic po gorach, do tego cieszy mnie niepomiernie, jak mi parametry w rodzaju wydolnosci czy szybkosci wzrastaja ;). Trenuje zeby nie robic wiochy i nie przyjezdzac w zupelnym ogonie ;). Poza tym potrzebuje jakiejs motywacji, bo nie oszukujmy sie i teren i szosy w okolicach mam juz zjezdzone do cna i musze miec jakis cel dla dalszego jezdzenia. Jakbym mieszkal w takiej fantastycznej okolicy jak Ty to moze i bym nie jezdzil w maratonach i nie trenowal, same jazdy dla przyjemnosci? :)
Jarek --> wlasnie zaczynam myslec, te dwa razy w tygodniu na pewno sie przyda.
Jarekdrogbas
| 17:09 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj Pomyśl też o siłce.
faloxx
| 17:01 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj Widzę, że realizujesz jakiś profesjonalny plan treningowy. Że też ci się w ogóle chce, ja jeżdżę kiedy mi się chce i jak mi się chce. Na prawdziwe treningi nie mam już siły ani ochoty, ale życzę powodzenia :-)
| 16:52 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj No w zasadzie zaczynam od jutra, to to tak rozruchowo jeszcze ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzwe