Tak se

Poniedziałek, 18 października 2010 · dodano: 19.10.2010 | Komentarze 2

W koncu sie wygrzebalem po chorobie. Mialo byc cos dluzszego, ale po godzinie zaczal mnie tak nawalac zoladek, ze wrocilem grzecznie do domu ;). Organizm sie odzwyczail od jazdy? :)

| 16:20 wtorek, 19 października 2010 | linkuj No jezdzilo mi sie niezbyt dobrze, ale po tygodniu niejezdzenia to normalne. Zreszta teraz jest roztrenowanie, wiec to nie ma znaczenia. Ja zaczynam sezon pozniej - okres podstawowy jak mysle dopiero w grudniu, a przygotowawczy w listopadzie.
| 11:19 wtorek, 19 października 2010 | linkuj Zauważyłem u siebie że przerwa gdy nie jeździłem z powodu choroby jest zupełnie czym innym niż przerwa gdy nie jeździłem a byłem zdrowy. Po chorobie strasznie wysiadła mi siła i wytrzymałość na samym końcu wydolność. Mnie niestety nie udało się wrócić do stanu jaki miałem na początku sezonu. Teraz dopiero zaczynam wracać do formy. Myślę że pod koniec listopada będę gotowy do drugiego etapu (Okresu podstawowego). Pod koniec tego tygodnia a na początku przyszłego chce zrobić sobie podstawowe testy (wydolnościowy z całego tygodnia) i jak się uda test drogowy na próg mleczanowy. Chce jeszcze wyskoczyć w tym miesiącu na rower ale wcześniej muszę kupić ochraniacze na buty bo jest już zimno. Szybkiego powrotu do formy życzę ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe