Malta wypoczynkowo

Niedziela, 15 listopada 2009 · dodano: 15.11.2009 | Komentarze 4

Mialem dzis bardzo duze problemy z motywacja, bo wczoraj wieczorem nieco przesadzilem z suplementacja C2H5OH ;). Koniec koncow przysiaglem sobie ze max 20km przejade i pojechalem na Malte, bo nie chcialo mi sie wymyslac trasy. Masa ludzi byla, ale rwana jazda w tlumie spodobala mi sie na tyle, ze nie wiedzac kiedy stuknelo 50km. Nie moglem za bardzo swirowac z predkoscia, wiec cwiczylem kadencje, ostre zakrety, stojki, obliczanie problemow ruchu w ukladzie wielu cial itp itd ;). Ogolnie fajna wypoczynkowa jazda. Acha, licznik mi sie przekrecil po osiagnieciu 9999km ;) Nie pamietam kiedy ostatnio kasowalem ODO, ale jakos luty/marzec 2008 to bylo.

| 11:37 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj Znaczy dwie godzinki, trzy to w tempie juz poteznie emeryckim, albo w calosci w terenie ;)
| 11:36 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj niradhara --> hehe, ciepla woda z ogorkow w bidonie, o niczym innym nie marzylem ;P. Ale dobrze ze kolo Malty jest zrodelko z woda pitna ;)
feels3 --> Malta jest nasza, lokalna, rozmiarem przypomina to sciezke wokol Bloni, ale ladniejsza ;). A km u nas latwiej sie nawija, w gorach 60 km to czasem wyprawa na caly dzien, a w Wielkopolsce to 3 godzinki ;)
feels3
| 09:59 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj Myślałem, że chodzi o Maltę z okolic Morza Śródziemnego :) .
11,5tyś km, jak Ty to robisz? :)
niradhara
| 20:04 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj To pewnie po tej wczorajszej suplementacji dziś w termobidonie była woda spod ogórków kiszonych ;P
Serdecznie pozdrawiam :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apust