Wschodnia Cwiartka

Sobota, 14 listopada 2009 · dodano: 14.11.2009 | Komentarze 4

Szosowo. Mokro bylo, wiec po krotkiej walce wewnetrznej wzialem zimowke. Najpierw do Tulec, przejazd przez lasek przy Malcie na kompletnie lysych Kojakach to bylo ciekawe doswiadczenie ;). Za to przejazd zielonym szlakiem byl wylozony pieknym nowym asfalcikiem, az sie chcialo jechac. Potem przez Gowarzewo i Siekierki do Kostrzyna, wiatr dawal sie we znaki na tych odkrytych polach. Z Kostrzyna przez Promno do Pobiedzisk, pozniej glowna droga z wiaterkiem przewaznie w plecy do Poznania. 5km od Poznania zlapal mnie kryzys glodowy, dawno nie mialem :). A niby miche makaronu wsunalem godzine przed wyjazdem, pewnie walka z wiatrem wyciagnela nadprogramowe rezerwy. No ale jakos sie dotelepalem do chaty mimo poteznego ssania w zoladku ;). Pogoda sliczna, cieplutko, ubralem sie w dlugie ciuchy letnie plus jedna potowka z dlugim rekawem i wystarczylo.

| 07:12 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj Maks --> akurat pogoda laskawa byla, zal bylo nie wykorzystac ;)
Rodman --> trzymam za slowo ;)
JPbike --> przejazd po takiej sliskiej nawierzchni to fajny trening techniki, ja jak sprobowalem hamowac, to stwierdzilem, ze przyczepnosci nie mam w ogole ;). Podziwiam ze sie tak terenowo wczoraj wybrales na te bagna ktore sa poza asfaltem teraz ;)
| 22:22 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Ja w lasku przy Malcie dziś miałem podobne do Twojego doświadczenie, z tą różnicą że mam semislicki ... :)
Rodman | 20:39 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Jakby co zawsze w Tulcach możesz liczyć na dobrą kawę i bidon wody ;))
| 17:52 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Niezły dystans pozdrawiam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acaja