Dwa wojewodztwa, 5 powiatow ;)

Wtorek, 17 listopada 2009 · dodano: 17.11.2009 | Komentarze 7

Dzis mialem ochote na dluzsza jazde, pogoda tez pozwalala, wiec o 12 wyskoczylem z Czarnkowa w kierunku Pily. Z lekkim wiaterkiem w plecy jechalo sie swietnie, zjazd w Ujsciu w doline Noteci to sam miodek, przy 45km/h trzeba sie juz ostro skladac, zeby sie zmiescic w serpentynach :). W Pile mialem srednia 34km/h, pozniej skrecilem na Gorzow Wlkp, kilkanascie km pod wiatr, ale urozmaiconych, bo droga szla grzbietem ciagu wzniesien, wiec non stop byly kilkusetmetrowe hopki gora-dol. W Gostomii odbilem na Trzcianke, bardzo ladnymi lasami modrzewiowymi i lisciastymi. Na dodatek swiezo zrobiony asfalcik zachecal do jazdy ;). Niestety, przed Trzcianka zaczelo padac niezbyt mocno, ale uporczywie i tak w nasilajacym sie stopniowo deszczu przejechalem ostatnie 20km. Przerazily mnie odczyty z pulsaka - puls w zasadzie nie schodzil ponizej 155bpm, a najczesciej byl w przedziale 160-170! Takie tetna to ja na maraton rezerwuje, dziwne tym bardziej, ze wysilek nie byl wcale jakos duzy, zwykle na takim dystansie i predkosci mam tetno srednie najwyzej 140. Oby nie bylo to zwiastunem grypska albo innej infekcji :/.

| 20:44 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj No zobaczymy jutro panowie - dam znac. Ale mowie - tetno srednie 165 bpm to juz intensywny maraton dla mnie jest. Ale bede bardzo zadowolony jak jutro nie bede chory, moze to jakas jednodniowa niedyspozycja.
W kazdym razie np po maratonie mam zwykle znacznie obnizone tetno, a nie podwyzszone :).
| 20:33 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj Robin - może mieć racje aczkolwiek tak duży wzrost % faktycznie daje do myślenia ;) Tętno też może zależeć od trasy czy miałeś pod górkę czy jechałeś na stojąco czy miałeś pod wiatr. Generalnie zwiększone tętno wcale nie musi być związane z tym że na 2i dzień będziesz chory.
robin
| 20:10 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj Teraz jesteś bardziej ubrany człowiek bardziej się męczy -też teraz mam takie wysokie tętna, a dziś opaska w domu co by się nie przejmować. Ależ zrobiłeś średnią. Ja dziś tylko trekingiem. Też dwa województwa a powiatów nie wiem ile? Pozdrawiam
| 19:59 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj faloxx --> ochota duża, ale ciało mdłe :D
faloxx
| 19:52 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj Widzę, że kolega trenuje :-)

A co do tętna, to na maraton rezerwuj 200 i więcej, a nie lajtowe 170 ;-)
| 19:51 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj Nie nie. Dla mnie jazda na szosowce w tym tempie to niski tlen, tetno w okolicach normalnie 130-140bpm. Biore poprawke na to ze forma mi spadla, ale porownaj sobie wycieczke sprzed 10 dni, gdzie mialem srednie tetno 140bpm. A takie nagle podwyzszenie tetna nie wrozy imho nic dobrego. Jak jutro nie bede chory, to bede szczesliwy ;)
| 19:45 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj Czołem
Generalnie przy dłuższej jeździe tętno będzie Ci rosło, Wydolność Ci rośnie to jest normalne, Górna granica (Hr max) Ci się przesunie. Pytanie jak szybko Ci spadło ?. Jeśli szybko oznacza to że organizm bardzo dobrze pracuje.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczon