• Sprzęt Author Traction 2006

Czarnkow-Poznan

Piątek, 11 września 2009 · dodano: 11.09.2009 | Komentarze 1

Przejazd bez specjalnej historii. Do Poznania najkrotsza droga przez Oborniki. Noga ciezka po ostatnich szalenstwach, wiec jechalem dosc ospale. BTW, 3 lata temu jak zaczynalem jezdzic, to zrobienie avs 27km/h na takim dystansie bylo odleglym marzeniem, juz po 26km/h dwa dni nie wsiadalem na rower :D, a tu prosze, po 300km w 4 dni wsiadam sobie i jak gdyby nigdy nic to krece... Czlowiek sie jednak troszeczke wyrobil, panie... :D

DunPeal
| 14:57 sobota, 12 września 2009 | linkuj wsiadam dzisiaj do windy, widze goscia z kolarka ktory jakos patrzy tak dziwnie na mnie. patrze na rower kolarka scotta, slx, no i troche nie pasujece do calosci platformy. nagle gosc z wyzszoscia stwierdza wczoraj zrobilem 120km, patrzy na mnie i mowi polecam kilka razy w tygodniu wsiasc na rower...po czym wychodzi z windy. zostawiajac mnie w pelnej konsternacji (wtf!)
tak mi sie skojarzylo ;>

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajasi