Jeden zakwas

Czwartek, 20 listopada 2014 · dodano: 20.11.2014 | Komentarze 4

Omg, moje nogi :). Po wczorajszym truchciku ledwo dziś łaziłem, na szczęście szosy wyschły i dało się wyjść na rower. Tempo bardzo spacerowe, ale i tak potwornie się zasapałem podjeżdżając kilka mikrogórek. Zero wytrzymałości, po godzinie ledwo jeździłem.
Dobra, nie ma co jęczeć, tylko trzeba się za siebie brać.

Jak znajdę trochę czasu, to pouzupełniam parę brakujących wpisów, bo niepełne notatki strasznie mnie demotywują.

| 14:27 piątek, 21 listopada 2014 | linkuj Tadam!! Powrót króla:)
| 09:21 piątek, 21 listopada 2014 | linkuj krzychu jednak dłuższa przerwa dla odświeżenia psychy się czasem przydaje. Od 6 czy 7 lat napierdzielam na tym rowerze, w końcu trzeba bylo zrobić urlop :).
Beny, kurczę, raz się prawie wyjebałem :). A mówią że jak raz się człowiek nauczy jeździć to całe życie pamięta ;).
Beny79
| 22:26 czwartek, 20 listopada 2014 | linkuj Czyli nie zapomniałeś jak się macha korbami:)
krzychuuu86
| 22:21 czwartek, 20 listopada 2014 | linkuj juz myslałem że kończysz ze sportem ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piast