• VAVG 5:55min/km
  • Aktywność Bieganie

Biegowo

Środa, 19 listopada 2014 · dodano: 20.11.2014 | Komentarze 4

Oesu, jakie cierpienie! Powrót do aktywności po 2 miesiącach bezczynności jest niezwykle bolesny, ale zacząłem się czuć jak stary dziadek łapiący zadychę po przejściu trzech schodków. Krótko mówiąc, zacząłem się czuć jak większość społeczeństwa ;).
Niesamowicie się zdziwiłem, że zdołałem przetruchtać bez zatrzymywania całe siedem kilometrów, co prawda w żenującym tempie, ale doświadczenie uczy, że za za miesiąc czy półtora powinienem mieć jakąś niską formę, umożliwiającą poruszanie się :).
Na razie robię okres przygotowawczy do okresu przygotowawczego który nastąpi w grudniu. Na razie priorytetem jest wyłącznie poruszanie się w miarę codziennie i zrzucenie nadmiarowych kilogramów, które nie wiem skąd się wzięły ;P.

duda
| 17:07 czwartek, 27 listopada 2014 | linkuj co się stało, że taka przerwa?
| 09:18 piątek, 21 listopada 2014 | linkuj Coś trzeba robić, bo różnica między samopoczuciem z kwietnia, gdy miałem formę, a teraz to przepaść :). Poza tym, trzeba się do sezonu w końcu przygotować :)
Beny79
| 22:25 czwartek, 20 listopada 2014 | linkuj No, wreszcie jesteś!
| 21:19 czwartek, 20 listopada 2014 | linkuj Miło że w końcu jesteś aktywny sportowo rówieśniku :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nogei