Sudety MTB Challenge - prolog

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 06.08.2014 | Komentarze 0

Dwie godziny przed startem przeszła burza, wybitnie zwiększając atrakcyjność trasy ;). Później znów zrobiło się gorąco, warunki doprawdy nie były łatwe. Trasa prologu była krótka, jakieś 15km, do przejechania w niecałą godzinkę. Startowałem pierwszy, mając ogromny doping od Oli, Josipa, Wojtka i Marca, dwaj ostatni kibicowali biegnąc z rowerem niczym na TdF. Nie ma jak profesjonalni fani ;D.
Niestety, po tempie z jakim wyprzedzali mnie zawodnicy na pierwszym podjeździe wywnioskowałem że odpuszczenie ścigania było dobrą decyzją. Podjazd był bardzo mokry, natomiast po drugiej stronie Czarnej Góry nie było burzy i było zupełnie sucho, więc zjazd był bardzo szybki. Sporo wyprzedził mnie Josip, o sekundę wygrał ze mną Wojtek, prawie dogonił mnie Marc. Wojtek miał moment tryumfu, choć drogo go to kosztowało, bo w następnym etapie został pokonany przez... ale nie uprzedzajmy faktów ;).

Wracając ze Stronia źle skręciłem i zafundowałem sobie solidny podjazd przez Kletno, z przeskakiwaniem wczorajszego grzbieciku przy kopalni uranu.