Rozjazd

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 3

Miałem nie jeździć, ale pogoda za ładna i bym sobie nie darował :).
Wszystkie ciuchy cienkie, nieocieplane. Buty i rękawiczki też. Poczułem się jak wiosną. Przejeżdżając obok tkkfu przypomniałem sobie że dziś była inscenizacja walk o Poznań. Trochę późno, już się wszyscy zwijali, ale zdążyłem zobaczyć odjazd jedynego sprawnego ISa-2  w Polsce. Jak na podnad 30 tonowy czołg bardzo mało się zapadał w błotnistą trawę, za to dymił bardziej niż się spodziewałem :).
Później zrobiłem przejazd trasą Rusałka - Strzeszynek, ale bez przyjemności, bo po prostu było pełno ludzi wszędzie, nawet na każdym korzeniastym zjeździe, których w końcu nie ma tam tak wiele za każdym razem spotykałem jakąś złażącą grupkę, więc nie było się gdzie ożywić :). Jednak trochę nogi czuję po wczoraj, nie codzień tyle się siedzi na rowerze.

| 22:52 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj U nas było 10 stopni w cieniu i pełna lampa na niebie :). A wczoraj jak jeździłem, to widziałem kwitnące leszczyny.
lemuriza1972
| 19:54 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj miało być "tak ciepło":)
| 19:54 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj Wszyscy wszędzie piszą, ze tam ciepło było, ciuchy nieocieplane, a u nas trochę wiało.. zimny wiatr i owszem jak na zimę to bardzo ciepło, ale żeby bardzo, to raczej nie:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orzon