Interwały WS

Wtorek, 25 lutego 2014 · dodano: 26.02.2014 | Komentarze 3

Z rana w całym Czarnkowie wyłączyli prąd. Na szczęście rower działał nadal, więc nadarzyła się znakomita okazja na trening :).
Interwały w czwartej strefie, 12-15-12-12 minut. Dwa pierwsze poszły znakomicie, ale później zawróciłem i dostałem silny wiatr z boku z odchyleniem w ryj ;). Utrzymanie intensywności w takich warunkach to dla mnie zawsze jest problem, więc dwa następne interwały to była walka. Prędkości czasem w okolicach 30km/h, tętno ledwo się mieściło w dolnej czwartej strefie. Ale jakoś dałem radę. Poza wiatrem pogoda piękna, tylko trochę podmrożone tu i ówdzie przygruntowym przymrozkiem. Ale dało się to znieść :).
 Ulubiona szosa pod Czarnkowem
Ulubiona szosa pod Czarnkowem © klosiu

Fajnie na wykresie widać, jak mi prędkość zjechała. Pierwsze dwa interwały to średnia ~38-40km/h, a dwa następne - ledwo 31-32 km/h :)

| 20:37 środa, 26 lutego 2014 | linkuj Seba, mogłem dynamo załączyć i pomóc miastu ;).
Kania, 10km od Stobna są już całkiem ciekawe podjazdy, między Białą i Radolinem :). Dziś jeździłem trochę w okolicach Ujścia, też było gdzie podjeżdżać.
kania76
| 19:40 środa, 26 lutego 2014 | linkuj Ostatnio byłem dwa razy w twojej okolicy (Stobno) i zawsze kusiło mnie by dygnąć sobie pod górę w Ujściu i pokręcić na Czarnków i Trzciankę, ale jakoś po imprezie nie miałem motywacji, by się za daleko zapuszczać.
Beny79
| 19:01 środa, 26 lutego 2014 | linkuj Aż dziwne, w Czarnkowie prądu brak, a rower działa:)
Ładnie ciśniesz, będzie power.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potek