Prysznic wliczony w koszty

Sobota, 15 lutego 2014 · dodano: 15.02.2014 | Komentarze 3

Po południu miało padać, więc wybrałem się wcześnie jak na mnie, trasą którą dawno nie jeździłem czyli terenem od Rusałki do Strzeszynka, a później do Gołęczewa. Mam do niej sentyment, bo to była chyba pierwsza trasa 40+ jaką pojechałem w ogóle i do tej pory pamiętam, jak mi kiedyś dała w kość :).
Z początku miło, błotko podmarznięte, chmury lekkie, a wiatr w plecy, i ani się obejrzałem jak przejechałem 30km i znalazłem się w Gołęczewie. Nawet całkiem sucho było. Deszcz uprzejmie poczekał aż znalazłem się w najbardziej oddalonym punkcie trasy i dopiero wtedy przywalił, od razu z grubej rury ;).
No i miałem prawie 20km jazdy po spodem podmarzniętych, a z wierzchu pokrytych rzadką breją drogach, z deszczem zalewającym oksy i wiatrem w twarz :). Wkurzyłem się niemiłosiernie, słowa jakie mruczałem pod nosem nie nadają się do powtórzenia.
No nic, i tak dobrze że zrobiłem jakiś trening, bo po południu już bym chyba się nie zdobył na wyjście :).

| 20:21 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Jurek, u mnie niestety nie :). Może i dobrze, bo kląłbym w trasie w niebogłosy cały czas ;).
Dawid, inteligencja wręcz diaboliczna :).
daVe
| 11:57 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj He he :) Deszcz jest jednak bardzo inteligentny. U mnie też czekał, że będę najdalej od domu ;)
Jurek57
| 11:11 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Czy "waga" "słów" przekłada się u Ciebie na efekty.
Bo u mnie tak ! :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwato