Siła!

Czwartek, 13 lutego 2014 · dodano: 13.02.2014 | Komentarze 2

Uskrzydlony świetnym biegiem Justyny nie miałem problemu z przejechaniem dwóch godzin na twardym przełożeniu i z niską kadencją.
Jak zawsze średnia z takiej jazdy dość spora, nawet mimo perfidnego bocznego wiatru całą drogę, jeszcze na 60km miałem 32.5km/h , na ostatnim odcinku mocno spadła bo było pod wiatr i pod górę, a ja miałem już znaczne spadki mocy. Chyba trzeba będzie wieczorem lekko pokręcić rozjazdowo, bo giry mam spuchnięte i czuję że będzie zakwas :).
Jest pierwszy tysiąc kilometrów w 2014, jest nieźle :).

| 20:54 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Seba, e tam ładnie. Pod koniec zamuliłem się tak, że jechałem 33 km/h na przełożeniu na którym zwykle jadę 40km/h ;).
Ale jak siła to siła, niska kadencja musi być. Przy takiej siłowej jeździe zawsze średnia wychodzi lepsza, spróbuj kiedyś ;).
Beny79
| 15:39 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Ładnie popierdalasz, i worek z tysiakami rozwiązany:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciep