• Sprzęt Tacx Satori
  • Aktywność Aerobik

Pierwszy trenażer 2014

Środa, 8 stycznia 2014 · dodano: 08.01.2014 | Komentarze 2

Ani pogoda dziś nie dopisała, ani specjalnie czasu nie było, tak że pierwszy trenażer w tym roku stał się faktem.
W sumie oszczędny trening: 10 minut rozkrętki E1 i 60 minut wytrzymałości E2. Nie miałem motywacji na jakieś wymyślne kombinacje po całym dniu myślenia, to mnie strasznie wyczerpuje ;).
Świetny odpoczynek dla mózgu, po treningu czułem się jak po chłodnej kąpieli, ale nie w tym sensie że byłem mokry, hehe, Choć byłem ;).
Jutro chyba jakieś bieganie trzeba wdrożyć, w niedzielę pierwsza edycja orientacji i trzeba będzie zasuwać. Wyścig zbrojeń trwa - przykładem Marca zaopatrzyłem się w "szybki" ruski kompas na kciuk ;).

Kategoria Chomik

| 08:46 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Bardzo fajna imprezka do orientacyjnego treningu, orientacja jest trudna, a nie trzeba nie wiadomo ile biegać ;). Póki się da zamierzam startować w tym cyklu :).
| 07:56 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Fajnie, że będziesz w niedzielę! Mam nadzieję, że organizator nie przesadzi z trasą, bo w okolicy jest gdzie pochować punkty :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr