Orka na Dziewiczej

Sobota, 14 grudnia 2013 · dodano: 14.12.2013 | Komentarze 0

W ramach dobitki po wczorajszym cioranie podjazdów na Dziewicy.
Po drodze zahaczka o Cytę, żeby zobaczyć czy w ogóle umiem jeszcze jeździć na góralu ;). Nie wywaliłem się, więc nie jest źle.
Na Dziewiczej cztery pełne kółka:
1. 19:08, avhr 148
2. 18:38, avhr 156
3. 22:06, avhr 142
4. 19:53, avhr 144

Pierwsze kółko zwiadowcze, drugie all-out i tu nie jestem zadowolony, 6 sekund gorzej niż miesiąc temu i to mimo że jestem parę kilo lżejszy. Ale zwalam to na zajechanie po wczoraj i słaby poziom glikogenu, oraz wczesny okres treningowy ;).
Na trzecim kółku relaksacyjnie, podjazdy na twardo, musiałem trochę odsapnąc, a czwarte znów w miarę ostro, ale bez przesady.
Na koniec nie udało mi się wjechać na Killera, tył mi się omsknął na jednej z licznych leżących gałęzi, i pojechałem do domu pod lodowaty wiatr z północy. Powrót też przez Cytadelę, żeby dobić do 3h.
I tym sposobem większość treningów na ten tydzień odwalona, jutro spokojnie i biegowo. Przynajmniej będzie cieplej ;).

Dzisiaj padł założony kilometraż na ten rok, więc jakiś sukces jest ;).