• VAVG 14:04min/km
  • Aktywność Bieganie

Treningowa orientacja na Dziewiczej

Niedziela, 15 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 2

Hmm, ciężko to nazwać biegiem, skoro tempo nie przekroczyło 4.5km/h ;)
Taki jest teren na Dziewiczej, teraz jeszcze cięższy niż miesiąc temu na orientacji, bo do drwali dołączył huragan Zenobiusz, którzy posypał wszystko gałęziami. Tak że większość raczej chodzona, choć było dość intensywnie, bo przedzieranie się przez krzaczory i liczne podbiegi kosztowały swoje.
Mapka ciekawa - połowa trasy to bieg liniowy - czyli wykreślona jakaś tam droga na szagę, na której -gdzieś tam- są punkty. Nawigować można tylko po rzeźbie terenu.
Pochwalę się że znalazłem aż dwanaście punktów zamiast wystawionych pięciu - tyle zostało tam punktów z poprzednich orientacji! Ktoś mógłby to raz na jakiś czas sprzątnąć. Zgubiłem trasę tylko dwa razy, na chwilę na początku (dezorientacja wyjątkowo małą skalą mapy), i pod sam koniec koło Killera, na jakieś 100m, więc nie jest źle, ale z konieczności tempo było niewielkie, bo cały czas trzeba było patrzeć na mapę. Druga, standardowa część poszła znacznie szybciej, i tylko co do jednego punktu jestem prawie pewien że znalazłem zły :).

Fajna ogólnorozwojówka - łażenie po krzaczorach, skakanie przez pniaki i liczne strome podbiegi i zbiegi ćwiczą dokładnie wszystko, co obecnie czuję po zakwasach ;).

Był Marc, Magda, Paweł, Krzychu i Artur ze znajomych.