3h tlenu - nuuda

Piątek, 13 grudnia 2013 · dodano: 13.12.2013 | Komentarze 4

Długi tlen o tej porze roku, jeszcze samemu to takie rzeźbienie w g....
Jak widzę ile kilosów trzeba nakręcić na szosie żeby zrobić nędzny trzygodzinny trening to mi się odechciewa :). Szaro, nudno, zimno i ogólnie do d...
Dużo mnie kosztowało trzymanie tętna powyżej 140bpm i to wcale nie pod wiatr. Pod wiatr było idealnie. Za to zajebiście ciężko było w drugiej połowie trasy, gdzie z wiatrem trzeba było cisnąć 40+, a minimalne odpuszczenie korb od razu powodowało 130bpm na pulsaku. Strasznie mnie wytarmosił ten długi odcinek. Po 2.5h odpuściłem trzymanie tętna, tym bardziej że zaczynały się korki i ostatnie pół godziny przejechałem wolniej, z luźnym tętnem i z wiatrem w plecy. Do 80km średnia równe 30km/h, w mieście znacznie spadła.
Trasa na zachód od drogi na Oborniki: mniej więcej Kiekrz-Rokietnica-Pamiątkowo-Lulin-Objezierze-Bogdanowo-Golęczewo-Rokietnica-Złotniki-Morasko-Poznań.
Widać jak długie z reguły robię treningi - po półtora godzinie zaczęło być zdecydowanie ciężej.