Nadwarciański, Zielonka i testowa rundka na Dziewicy

Niedziela, 10 listopada 2013 · dodano: 10.11.2013 | Komentarze 4

Wczorajsza orientacja nie wypaliła, rozkraczyło nam się auto ;), więc dziś trzeba było zrobić coś dłuższego, najlepiej w tlenie.
W sumie nie chciało mi się wymyślać cudów niewidów, więc trasa dość standardowa, na początek szybki odcinek nadwarciańskim, w Biedrusku miałem średnią 28km/h mimo sporej ilości błotka.
Później terenem przez okolice jeziora Miejskiego i Kamińska na Dziewiczą Górę, gdzie zrobiłem sobie testową rundkę z mierzeniem czasu i tętna, żeby mieć coś co pozwoli zauważyć ewentualne postępy ;).

Cała runda z dodatkowym podjazdem od Killera szutrem poszła w 18:32, przy avhr 155 i hrmax 172.

Dość ślisko, bo liście już zaczęły gnić.
Później standardem przez Janikowo na Maltę, tam parę singielków dla zabawy i z powrotem. Trochę się ujechałem, nie powiem.

| 23:04 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Krzychu, Kuba, już kurde nie przesadzajcie ;P Jazda jak jazda, przewyższenie Garmin ma z dupy, na pewno było poniżej 1000m, i to sporo, a trenują ostro wszyscy i będzie ostra walka w przyszłym sezonie :).
Waza, to track z Garmina, jakbym miał czujnik kadencji, to jeszcze jeden wykresik mógłby dojść ;).
| 21:34 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Ty ten ślad na endomondo zgrywasz jakimś telefonem. Masz w nim ANT? Pytam o integrację z pulsem.
k4r3l
| 19:29 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Cholera, sporo przewyższeń, dystans niemalże gigowy i taka średnia - jest petarda! ;)
krzychuuu86
| 18:55 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj widzę że już ostro zaczynasz trenować...pewnie znowu wypalisz do przodu w 2014 i nie będzie łatwo rywalizować, ale spróbuję...i zapewne nie tylko ja patrząc na niektóre wpisy znajomych...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr