Listopadowo

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 11.11.2013 | Komentarze 3

W sumie miałem na szosę iść, ale że wczoraj zapomniałem bejmów i nie umyłem górala po jeździe, to dziś pojechałem w teren, a później na myjkę. I dobrze, bo słabo mi się dziś jechało, a w takiej sytuacji szosa cholernie mi się nudzi :).
Plan prosty - najkrótszą drogą na Morasko, i ścieżki w wersji full. Na singlach odzyskałem ochotę do jazdy, tym bardziej że było ślisko, więc ciekawie, i szybko przeleciała traska. Jeszcze zawróciłem na szczyt, żeby zrobić podjazd po belkach, o dziwo ładnie poszło, ale później na tej małej pętelce dookoła szczytu na zjeździe ślizgnęło mi się koło na korzeniu i zahaczyłem kierą o drzewo. Rower skręcił i rzuciło mnie w poprzek stoku w dół. Glebę miałem w oczach, ale o dziwo zjechałem z 10 metrów w liściach po piastę, przez sporą dziurę i gruby pień (jak to mi się udało do tej pory nie wiem ;)), zanim już prawie na dole wjechałem w plątaninę gałęzi i zaliczyłem łagodną glebkę w mokre liście. Fajna akcja, podobała mi się ;).
Z powrotem z zahaczeniem o myjkę, rower znów zaczął przypominać rower ;).